Drugi dzień rozpoczął się już o 6 rano przejazdem do Pragi, przejazd umilał nam przewodnik, który opowiadał ciekawostki dotyczące Skalnego Miasta w Teplicach, legendę dotyczącą powstania Pragi oraz jej nazwy. Po dotarciu do hal targowych zaczęła się już praca: przyozdobienie stoiska balonami z naszym logo oraz rozwinięcie roll up, wyeksponowanie ulotek oraz katalogów. Następnie dziewczyny w parach wyposażone w niezbędne dokumenty wyruszyły między stoiska aby nawiązać kontakty handlowe z innymi firmami symulacyjnym. W trakcie targów mieliśmy okazję spotkać się z Prezesem EUROPEN – PEN INTERNATIONAL[1]- SCOTTEM MITCHELLEM.
Po południu nastąpił czas na relaks czyli zwiedzanie Pragi. Zaczęliśmy od starej Dzielnicy Żydowskiej- Josefov, po czym udaliśmy się w rejs widokowy po Wełtawie, który jest  jednym z najprzyjemniejszych sposobów zapoznania się z piękną Pragą. Po pysznym obiedzie podziwialiśmy z dolnego i górnego pokładu Most Čecha, widok Zamku Praskiego, Most Karola, Rudolfinum oraz Teatr Narodowy, przepłynęliśmy przez najstarszą komorę śluzową na Smíchovie  i dalej w kierunku Tańczącego domu.
Po zejściu ze statku udaliśmy się na Stare Miasto aby zobaczyć Rynek staromiejski oraz Ratusz z nietypowym zegarem”Orloy”.Potem szybki zakup pamiątek oraz unikalnej czekolady studenckiej  i ruszyliśmy w drogę powrotną.
Jeszcze raz składamy serdeczne podziękowania naszemu patronowi KSSSE za finansowe wsparcie oraz Dyrektorowi  Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego Bogusławowi Baszczakowi za zorganizowanie nam transportu na trasie Zielona Góra- Jelenia Góra.